donderdag 4 juni 2015

Zin in zomerjurkjes! #Stories.of.my.Life

Wat een feest dit mooie weer. Dat vierde ik gister alvast met aanschaf van een zomerjurkje met toebehoren. Voor één keer, nou ja - voor het eerst sinds lange tijd in ieder geval, de prijskaartjes gelaten voor wat ze waren. Jurkje en toebehoren riepen mijn naam en ik wilde de verleiding niet weerstaan.

Hieronder mijn feestje waarop ik me verheug. Zin in zomerjurkjes, terrasjes pakken, flaneren in mijn cowboy boots en zinderende zomeravonden.




3 opmerkingen:

Nicole Orriëns zei

Wat een leuke outfit! En die laarzen vind ik helemaal geweldig! Waar heb je die gekocht? Ik heb ze nog niet eerder gezien.

Huisvlijt

MaaikesWritersBLog zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
MaaikesWritersBLog zei

Ja hè, ben er heel blij mee. Laarzen zijn van Pepita Bonita een winkel in Alkmaar :-)