woensdag 2 oktober 2013

Having.Guts#Ziel.op.de.Tong

Het is een klein begin van een kleine én grootse droom. Ik durf er nog niet teveel over uit te wijden, bang dat het 'ongeluk' brengt. Je zou kunnen zeggen dat ik 'zwanger' ben en ook al weet van 'wat', maar dat ik niet te vroeg durf te juichen.

Een paar plaatjes. Uitleg, het verhaal volgt later wel. Het heeft nog tijd nodig om te groeien. Ik weet al wel hoe 'het' heet #ZielopdeTong. Mooi hè.

In mijn 'heilige ruimte' I.(have).guts...

...komt ook omdat er 'a whole lotta love' in de lucht hangt ;-)

Dit is zo heerlijk om te doen - en het is hier niet 'om' te doen.


Dit is een deel van het verhaal, de buitenkant - over de binnenkant vertel ik later :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De naam is in elk geval prachtig en smaakt naar meer.

maaikes.writersblog zei

:-). Meer volgt, maar heeft nog tijd nodig...broedtijd ;-)