maandag 14 juli 2014

Niets MOET en alles MAG!#Stories.of.my.Life

Vanaf deze week duren mijn weekends lang. Van donderdag tot en met zondag en dat bijna twee maanden lang. Ik verheug me op alles wat ik kan doen, waarvan ik het meeste waarschijnlijk niet ga doen…zoals dat gaat. En ik verheug op wat zich spontaan aandient, waarvan ik nu nog niet kan weten wat het zal zijn. De mogelijkheden…

Al heb ik, want zo ben ik wel, wel een klein lijstje. Niet een ‘to-do-list’ maar een ‘wish-list’. Want de les is, niets MOET en alles MAG!

Mijn 'wish-list'
- iedere week één keer alleen een mooie wandeling
- Maaikes.WritersBLog make-overen
- Project X (zo heet het niet, maar het kan even niet anders)
- schrijven voor #ZielopdeTong #PassieopdeVloer

Dat is 'm! Goed hè, het is echt een kleine lijst. Geen oneindige hoge latten maar wel ellenlange weekenden met volop tijd voor niets moeten, alles mogen en mijn kleine 'wish list'. Zin!


Geen opmerkingen: