vrijdag 6 september 2013

Ironie: oordeel over een oordeel = ook een oordeel#time.to.(have).GUTS!

Zure recensies. Kattige opmerkingen. Gezeur, gezeik, meningen om niets. Roddelen. Veroordelen. Oordelen. Bittere reacties. De ironie is dat ik daarover een oordeel heb.

Wat ik besloten heb, op een cynisch grapje op z'n tijd na, dat allemaal los te laten - ook mijn (ver)oordelen daarover.

Het moge duidelijk zijn - geen lappen tekst voor nu op dit blog. Wel mijn contemplaties in jullie licht zetten.

Beeld: studiovlijt.nl

Het is zo belangrijk dat niemand verdwijnt in het donkerte, en meningen kunnen dat doen. Laatst vroeg ik me hardop af: 'Je kan een mening hebben over wat slecht en goed is, maar is het hebben van een mening wel ergens goed voor'. Je zou daarmee zomaar iemand van zichzelf (zijn) weerhouden.

Ik wens jullie allemaal alvast een heel mooi weekend toe met heel veel mooie woorden :-).

Morgen haal ik mijn schrijftafel op voor de inspiratiehoek op zolder. Time to (have) 'guts'!

Geen opmerkingen: