vrijdag 12 september 2014

Dat is nu de vraag#Easy.Friday (sort of)

Ergens in januari 2012 schreef ik...

"...in alles wat ik doe - alsof er een grote spiegel staat die me keer op keer dwingt te kijken - naar mezelf - naar het nu - naar mezelf in het nu. In plaats van dat ik mijn spiegelbeeld zie, stelt die spiegel mij steeds dezelfde vraag: Maaike, wat ga jij nu doen?

Dat is nu de vraag."
 
Beeld: webneel.com

Dat is 12 september 2014 (nog steeds) de vraag. De vakantie mag voorbij zijn, maar de existentiële levensvragen ben ik zeker nog niet voorbij. Kom gerust langs hier op dit blog - al zal ik misschien iets minder frequent posten, maar posten zal ik zeker.

Voor nu voor iedereen een heerlijke vrijdag en een prachtig weekend gewenst.

Liefs, kussen en knuffels
van iemand die uitelkaar knalt van dankbaarheid
Maaike

Geen opmerkingen: