maandag 29 september 2014

De ZIN of Liedjes in je ogen#Stories.of.my.Life

Dagen kunnen voorbij gaan zonder dat je ze echt registreert. Zoals ze in het Engels zo mooi zeggen 'You go through the motion'. Je doet wat je doet zoals je altijd doet, alles gaat vanzelf en het merendeel gaat gedachtenloos aan je voorbij. Je rijdt naar je werk en je knippert met je ogen en je bent er, de weg, de mede-weggebruikers de afslagen die je niet moet missen, ze zijn allemaal onopgemerkt aan je voorbij gegaan. Of je staat te wachten op de trein, stapt in, gaat zitten en voor je het weet de eindhalte bereikt.

Zo kunnen dagen onafgebroken zich voltrekken en alles is goed. Alles is dan goed... Toch?

Heb zelf echt geen idee. Dan maar een gedichtje - altijd goed.

Liedjes in je ogen

Als ik mijn ogen dicht doe
kom ik je tegen, stil.
Jij doet zoals jij doet.
En ik heb alleen een wil
jou tegen mijn lijf, toe.
Ik droom van jouw muziek
liedjes in je ogen
liedjes in je ogen
Stil, alleen maar mystiek 



 (Nog steeds op zoek naar blogger-wizzard :-), anyone? - Mail me naar maaikes.writersblog(a)gmailpuntcom!

Geen opmerkingen: