vrijdag 19 december 2014

Altijd 'aan' #Easy.Friday

Laat ik jullie voorstellen aan de knappe kerel hieronder op de foto: Banjer. Sinds augustus woon ik in bij een vriendinnetje, Daan, en Daan heeft een hond, Banjer dus.


In alles in iedereen weet ik me deze dagen gespiegeld. Wat ik soms zie is heel mooi en soms ook niet, geen mens is perfect natuurlijk. Maar de mooiste spiegel en 'reminder' is Banjer. Banjer staat altijd 'aan'. Hij staat altijd 'aan' en is altijd in het 'hier en nu'. In alles heeft hij altijd zin; spelen, eten, wandelen, knuffelen - alles wordt met luid enthousiasme ontvangen. Dat werkt bij mij heel aanstekelijk, zeker op dagen als ik zelf niet zo 'aan' sta.

Daarom op deze #EasyFriday een foto van deze prachtige hond. Met goedkeuring van Daan en hond!

Geen opmerkingen: