woensdag 17 december 2014

In een 'S' #Stories.of.my.Life

Al een behoorlijk aantal jaar terug vernam ik van Dr. Oz, de huisdokter van Oprah Winfrey, hoe ontlasting eruit moet zien; als de letter 'S'. Ik die grote waarde hecht aan het woord van een dokter en helemaal aan die van de huisdokter van Miss Winfrey, besloot daarop mijn ontlasting aan een onderzoek te onderwerpen.

Nu, 17 december 2014, kan ik na zoveel jaar wel concluderen; 'not a 'S' in sight'. Ik poep niet in 'Essen' maar in 'Ies' en in 'Jees' of in grote of zielige hoopjes, maar een 'S' lieve mensen - nog nooit gezien. Maar een 'S' schijnt een teken van gezonde poep te zijn. Een gezond mens poept in 'Essen', aldus Dr. Oz.

Dr. Oz en Ms Oprah Winfrey

Ik heb overigens nog geprobeerd de grote boodschap al loslatend, een S-beweging te maken in de hoop dat me dat een mooie grote 'S' zou opleveren. Maar helaas en wat er wel verscheen, hou ik voor mezelf. Het was in ieder geval geen prettig gezicht. Dat poepen (excusez le mot) zo'n 'big deal' zou zijn, kon ik niet bevroeden. Oké, ik geef toe - ik maakte er zelf natuurlijk een 'big deal' van, met mijn queeste naar mijn 'S'.

Mijn conclusie dames en heren is, goede ontlasting is wanneer je überhaupt ontlasting hebt die niet te zacht en niet te hard is en een goede kleur (donkerbruin) heeft. Poep je maar niet in een 'S', helemaal niet erg. Zolang er maar gepoept wordt. Want één ding is zeker, het lucht wel heerlijk op.

Geen opmerkingen: