woensdag 4 februari 2015

#EveryDayChallenge #Fotomobielen

Sinds een paar maanden post ik iedere dag, oké er kan een dag tussen zitten, via Instagram een foto. Het gaat om #EveryDayChallenge voor een periode 21 dagen. Dus 21 dagen iedere dag één foto. Om het mezelf nog makkelijker te maken, plak ik er er een thema aan vast. Inmiddels ben ik toe aan mijn derde serie van 21 dagen #EveryDayChallenge.

#Peace. An angel
De afgelopen weken was het thema #AnimalPlanet, daarvoor #Peace en mijn nieuw thema de komende 21 dagen is #MattersoftheHeart. Zaken die mijn hart doen laten zingen. Wat er ook gebeurt, ik moet een plaatje plaatsen. Dat leidt soms tot prachtige kieken en soms ook helemaal niet.

De reden dat ik dit doe, is dat ik het lastig vind 'iets' af te maken. Door mezelf iedere 21 dagen een dagelijkse opdracht te geven maak ik het 'klein' en overzichtelijk. Ik sla alleen met mijn thema wel eens de plank mis. 21 dagen beesten kieken is als je niet ieder weekend naar de dierentuin gaat, best lastig. Zeker als je het afwisselend wilt houden.

#AnimalPlanet. Just a dude on the fridge.
De kwaliteit van de kieken is wisselvallig desalniettemin deel ik hier een paar daarvan graag met WRitersBLog-lezer. Benieuwd of de WRitersBLog-lezer ook doet aan deze manier van creatief bezig zijn en zichzelf daarbij oplegt iedere dag of week of maand iets te creëren. Vooral benieuwd naar de verschillende resultaten, hier of in mijn e-mailpostbus (maaikes.writersblog(a)gmail-punt-com).


#AnimalPlanet. What once was a sheep.

#Peace. A lit candle.


Geen opmerkingen: