donderdag 12 februari 2015

Nieuw normaal #ThrowBackThursday

Een iets ander blogritme deze week. Twee posts in plaats van drie. Dus morgen geen #EasyFriday, maar vandaag wel #ThrowBackThursday.


Deze foto is genomen vlak nadat ik bij ex-lief C. weggegaan was. Regelmatig zat ik in deze tuin, net bij Daan ingetrokken, met dit uitzicht:'Staring and trying to get my shit together.'

Sindsdien is veel veranderd. Het is nog steeds landen en er ontstaat geleidelijk aan een nieuw normaal. Denk nog veel aan het moment dat ik zelf de trekker eruit trok. De impact daarvan op iedereen. Nog dagelijks voelbaar. Het is goed nu. Voor mij. Ik kan natuurlijk ook alleen voor mezelf spreken. Dankbaar voor alles. Voor Mr. Big. Voor het huis wat ik nu voor zolang nodig 'thuis' mag noemen. Voor mijn huisgenootje. De vriendinnen die nog steeds zijn. Wat een reis.

Geen opmerkingen: