dinsdag 26 mei 2015

"To transform Pain into Joy" #Zelfgenezend.Vermogen

Onderstaand filmpje gaat over het zelfgenezende vermogen van het lichaam en het vertrouwen er in. Een must watch voor iedereen. Voor mij beginnen zoveel puzzelstukken op hun plaats te vallen. Hoe mijn 'Zelf' aan mij trekt en niet te vergeten hoe mijn lichaam een plek opeist - of eigenlijk: hoe geleidelijk aan ik beter mijn lichaam leer te verstaan.





Dit is een samenvatting van een interview met Christiane Northrup, een Amerikaanse arts (gynaecologe) "the world's leading authority in the field of women's health and wellness". Waarover Northrup praat valt waanzinnig mooi samen met de training van Hermelijn van der Meijden 'Activeer je zelfgenezende vermogen van het lichaam' waarmee ik onlangs begonnen ben.

Wil je meer weten over Zelfgenezing en/of over Hermelijn van der Meijden die de training geeft, dan kan je hier terecht.

Geen opmerkingen: