maandag 13 januari 2014

2014 Reizen jullie met me mee?

De afgelopen vijf dagen heb ik kunnen genieten van heerlijke vrije tijd. Voor de nodige rust, inspiratie en nieuwe energie en ideeën opdoen. Voor Bureau Heerlijk/Heerlijke Zaken (mijn bedrijfje), voor dit prachtig blog (wat geniet ik altijd van het schrijven voor dit blog – echt een feestje) en voor mijn thuis met lief C. Lijsten en planningen gemaakt en ook veel opgeruimd en schoongemaakt – voor nieuwe ideeën is een schoon hoofd onontbeerlijk en daarvoor heb ik een schoon en opgeruimd huis nodig.

Beeld: Get-covers.com

2014 ben ik rustig aan begonnen. Het wordt volgens mij een mooi en vol jaar. Wat in ieder geval mooi is en dit een goede plek om jullie te laten weten, een gedeelte van MotherAltar zal worden geplaatst op een blog/website gewijd aan het project ‘Childless by Choice’. Mooi nieuws in dit prille 2014 – ‘entering new adventures’(?) – wie zal het zeggen. Reizen jullie met me mee? Jullie zijn in ieder geval van harte welkom.

Geen opmerkingen: