vrijdag 24 januari 2014

Een goed begin#Stories.of.my.Life

Een goed begin is het halve werk. Dat blijkt bijna altijd – nee, altijd op te gaan. Omdat 2012 en 2013 pittige jaren waren, waarin ik vaak vooral veel te snel wilde – dacht ik ‘2014 start ik rustig en gedegen op’. Dat doe ik ook op het moment. Wat zo bijzonder is, is dat nu alles zo ontzettend in beweging is. En dan ook nog eens de goede kant op…en in een beste versnelling.

Als een goed begin het halve werk is en ik goed begonnen ben…oefh dan ben ik heel benieuwd wat 2014 nog voor mij in petto heeft.

Naast plaatsing van mijn ‘MotherAltar' later in februari op www.childlessbychoiceproject.com, zal binnenkort mijn ‘Doin’ it for the kids’ met wat aanvullingen op Offbeat Families te lezen zijn. Daarnaast is er beweging gekomen rondom ‘Dit ben ik’, mijn schrijfworkshop voor kinderen. De dankbaarheid die ik voel, komt mijn poriën uit. Waar dit heen gaat…geen idee maar wat vind ik het magisch allemaal. En dan reizen jullie ook nog eens met mij mee. Cadeaus alom!

Voor straks een heel fijn weekend allemaal en voor nu een heel fijn nu :-)

Beeld: Zencat.com

Geen opmerkingen: