maandag 17 november 2014

Mijn leven op haar kop #Stories.of.my.Life

Met grote onregelmaat heb ik de afgelopen paar maanden gepost. Reden, het analoge leven trok enorm aan mij. En ik aan het analoge leven. Door een belangrijke keuze van mijn kant, heb ik mijn leven op haar kop gezet. Lief C. en ik zijn niet meer samen. C. is nog wel lief, maar niet meer mijn lief. Niet de belangrijkste reden maar wel een hele grote aanleiding is dat ik verliefd ben geworden op iemand anders en hij op mij.

Dit heeft in ieder geval viertal levens enorm geraakt. Maar ook onze vrienden en familie. Het is inmiddels drieĆ«nhalve maand geleden, maar het raakt nog steeds. Ik kan uiteindelijk alleen voor mezelf spreken, maar ik weet dat het in onze omgeving  nog na wasemt en ook bij onszelf. Het is voor iedereen, ook voor mezelf onverwacht gekomen. Vooral de keuze om mijn eigen weg te gaan.


Ik kan daar heel veel over zeggen, maar omdat het in ieder geval drie personen heel dichtbij heel erg raakt, hou ik het wat globaal. Iedereen zit nog in haar en zijn verwerkingsproces en dat verdient rust, ruimte en stilte. Voor en over mezelf geldt, dat hoe groot de onrust, hoe groot de verbazing, dat dit voor mij de juiste beslissing en keuze is geweest - met alle verscheurde gevoelens van dien.

Afscheid en rouw om wat voorbij is en tegelijkertijd geluk en blijdschap om wat nieuw is en zich meer en meer ontvouwt; in mezelf en tussen mij en de man aan wie ik mijn hart gewonnen heb.

Zie hier de reden van mijn digitale afwezigheid. Er is iets meer rust in de chaos ontstaan en meer ruimte om te schrijven. Dus zal ik vanaf nu wat vaker in het digitale zijn - want mijn liefde voor het schrijven en dit blog is onveranderd.

2 opmerkingen:

Fotootje vandaag zei

Fijn dat je er weer bent. En soms komt het leven nou eenmaal anders dan je verwacht had, dat maakt het mooi, spannend en soms droevig maar hopelijk altijd de moeite waard.Volg je hart, hoe moeilijk dat ook kan zijn.

maaikes.writersblog zei

Dank je wel voor je liefdevolle woorden en voor je aanwezigheid. Liefs