maandag 5 januari 2015

Hallo 2015! #Stories.of.my.Life

Na een ongeplande break van twee weken tijd om de nieuwe draad die 2015 heet op te pakken; hier, thuis (bezig met de nieuwjaarsschoonmaak), met vrienden, familie, Mr. Big, mijzelf en op het werk! Jawel,  ik heb een nieuwe baan - ik zei toch al 'I have fun jobs coming from every direction' en niets minder bleek waar.

Vlak voor oud en nieuw kreeg ik het goede nieuws van een nieuwe baan. Vandaag over een week start ik - wat een zalig vooruitzicht. Werk dat en inhoudelijk interessant is en wat zich goed laat combineren met mijn schrijven (Gids door de eenzaamheid, ZielopdeTong dit blog etc). In alle rust en opluchting heb ik afscheid kunnen nemen van 2014 en met alle vrolijkheid en ontspannenheid heb ik - samen met Mr. Big - 2015 kunnen begroeten.

En natuurlijk hebben we dat ingeluid op het strand. Where else.

 
Een goed strand kan niet zonder
varken op een stok ;-)


Voor iedereen een heerlijk 2015 gewenst, dat al jullie dromen en wensen mogen uitkomen en dat in goede gezondheid!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen: