dinsdag 20 januari 2015

Plan 2015! #Stories.of.my.Life

Eind 2014 terugkijkend op 2014 bedacht ik, ik heb een plan nodig voor 2015. Is dat hetzelfde als een goed voornemen of goede voornemens? Misschien wel. Verschil is dat goede voornemens meestal, bij mij dan, 'losse flodders' zijn - maar nu is er een plan, nu heb ik thema's waaruit dat plan bestaat. Er zit meer structuur in en de lat ligt niet oneindig hoog. Plan 2015! heet het.

Een goed deel van dat plan bestaat uit het aanhalen, onderhouden en koesteren van de vrienden en vriendschappen die ik heb. Meer afspreken met vriendinnen èn meer en analoog aanhalen en onderhouden van de vriendschappen met hen. Daarvoor heb ik als eerste een date met mezelf; ik ga deze week briefpapier en ansichtkaarten aanschaffen. Daar alleen al verheug ik me op; slecht voor de bomen, maar ik ben dol op papier.


Bij papier hoort schrijfgerei, dus ik heb meteen een retegoed excuus om een mooie pen aan te schaffen. Dus mijn date met mezelf vindt plaats in een goed geoutilleerde kantoorboekhandel (verslaafd mensen ben ik daaraan) alwaar ik me kan vergapen aan het mooiste briefpapier, de meest prachtige ansichtkaarten en blits schrijfgerei. Dit plan mensen, Plan 2015, bevalt me nu al uitstekend. En als ik dit plan goed ten uitvoer breng, maak ik mijn vriendinnen er ook blij mee; een win-win-win-situatie.


Plan 2015! Here I come!

Geen opmerkingen: