dinsdag 25 maart 2014

Beautiful Barcelona#Stories.of.my.Life

Jullie hebben vast mijn #EasyFriday en de maandagblogpost-dag gemist. Tja, ik had mijzelf  'the very last minute' een blog-vakantie gegeven - alleen hier niet gemeld. Lief C. en ik waren in Barcelona. En meestal zet ik mijn post de avond van te voren klaar - maar in Barcelona had ik daar helemaal geen zin in.

Daarom op dinsdag een kleine post. Want ik kan jullie op z'n minst laten zien waarom ik de lezer een paar dagen 'verwaarloosd' heb.

Het was heerlijk, struinen door de straatjes van deze Catalaanse stad, op een bankje in het park mijmeren, 'espresso to go!', heerlijk eten en goed gezelschap: naast lief C. mijn broertje met zijn vrouw en dochtertje. Barcelona is beautiful, en wij komen terug - reken maar van 'Si!'

Park Guëll

Casa di Buffing - Allegre

Segrada Familia

Corazon

Van die straatjes verscholen in de stad.

Espresso 'to stay'

'Mural'

Taartjes eten bij Escriba

Park Guëll

De oude binnenstad

'Heilig licht'

Good company
 
Gevel in 'Gracia'

Geen opmerkingen: