maandag 17 maart 2014

Living out Loud is...ramen bekliederen!#Stories.of.my.Life

Voor jou is het maandag, voor mij nu zondag. Vanvond, dus dat is voor jou gisteravond - maar voor mij dus vanavond, ga ik de eerste twee ramen in de Alkmaarse binnenstand opsieren met tekst. Vanaf vanavond tellen we hier in Alkmaar af naar het nieuwste, quirky, leuke, vernieuwende festival Living out Loud op 23 maart 2014.

Omdat ik, heel naar, donderdag voor een paar dagen naar Barcelona vertrek, ga ik de komende vier avonden, negen ramen 'bekladden', ik hou ervan. Dat weten de Living out Louders a.k.a. The Halfwits die het organiseren. Geef mij een stift en een raam en ik ben in mijn element.

Woon je in Alkmaar, ben je nieuwsgierig ga naar de online hang-out van The Halfwits, of bezoek de Living out Loudfestival-pagina op Facebook.

Beeld: ontwerp door Karlijn Pustjens

Het Living Out Loud Festival is wat mij betreft het festival dat de cultuurminnende harten in Alkmaar gaat veroveren. Achter negen voordeuren in de binnenstad zullen zondag 23 maart dichters, muzikanten en kunstenaars hun woorden fluisteren, hun muziek laten resoneren en hun kunsten tonen. 'Be there, or be square!'

Bijna feest!
En woensdag is het hier een feestje. Blogpost nr. 400! Volger nr. 10 krijgt nog van mij een 'give-a-way', maar omdat ik nu op 13 volgers (ja dat zijn aantallen ;-)) zit - daag ik jullie uit: bij 15 volgers volgt voor drie daarvan - waaronder nr. 15 een verrassing!

Geen opmerkingen: