maandag 31 maart 2014

Motherhood is an option#Altar.for.Life

Het duurt nog even, maar dan wordt 'Doin' it for the kids' gepubliceerd op de OffbeatFamilies-website. Kort geleden ontving ik via Facebook onderstaand plaatje van een oud-studiegenootje, zelf moeder van drie  prachtige zonen. Ik vond haar post op mijn 'wall' echt een mooie manier om te laten zien dat vrouwen elkaar kunnen (eigenlijk moeten) supporten. Ben er heel blij mee.


Beeld: Gevonden op Pinterest

Op het moment ben ik bezig met een derde (eigenlijk vijfde) artikel over het onderwerp. Het wordt een mooie serie 'Altar.for.Life'. Heb jij nog gedachten over (niet-)moederschap, je kan me mailen op maaikes.writersblog(a)gmail-punt-com. Alle ideeën, tips, gedachten en gevoelens zijn welkom. Laat me ook weten of ik het (anoniem) mag gebruiken/citeren. 'Let's do this, let's support each other'.

Geen opmerkingen: